ا
-
ارزش ویژه برند
بازاریابی رسانه های اجتماعی و ارزش ویژه برند محصولات لاستیک ایرانی: تبیین نقش قابلیت های شرکتی و هم آفرینی ارزش مشتری [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 25-44]
-
استراتژی های تولید و بازار
تعیین و اولویت بندی عوامل موثر در عملکرد استراتژیک تولید در زنجیره تامین با رویکرد سیستمی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 86-103]
-
اصل 44 قانون اساسی
الگوی ارتقای خصوصی سازی در شرکتهای دولتی ایران با بکارگیری تئوری نهادی (مورد مطالعه: شرکت های تولید لاستیک) [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 3-23]
ب
-
بازاریابی رسانههای اجتماعی
بازاریابی رسانه های اجتماعی و ارزش ویژه برند محصولات لاستیک ایرانی: تبیین نقش قابلیت های شرکتی و هم آفرینی ارزش مشتری [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 25-44]
-
برنامهریزی
واکاوی و تحلیل نقش مدیریت دانش در برنامهریزی استراتژیک سازمانی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 117-133]
-
برنامهریزی استراتژیک
واکاوی و تحلیل نقش مدیریت دانش در برنامهریزی استراتژیک سازمانی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 117-133]
-
بیماریهای واگیردار
طراحی یک مدل تابآور زنجیره تامین بشردوستانه بر اساس مدل پارادایمی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 104-116]
پ
-
پویایی شناسی سیستمها
تعیین و اولویت بندی عوامل موثر در عملکرد استراتژیک تولید در زنجیره تامین با رویکرد سیستمی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 86-103]
ت
-
تئوری نهادی
الگوی ارتقای خصوصی سازی در شرکتهای دولتی ایران با بکارگیری تئوری نهادی (مورد مطالعه: شرکت های تولید لاستیک) [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 3-23]
-
تاب آور
طراحی یک مدل تابآور زنجیره تامین بشردوستانه بر اساس مدل پارادایمی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 104-116]
-
تعهد سازمانی
بررسی تأثیر منابع شغلی و دلبستگی شغلی کارکنان شرکت های لاستیک سازی بر تعهد سازمانی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 44-64]
ح
-
حلقه های علی و معلولی
تعیین و اولویت بندی عوامل موثر در عملکرد استراتژیک تولید در زنجیره تامین با رویکرد سیستمی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 86-103]
خ
-
خصوصی سازی
الگوی ارتقای خصوصی سازی در شرکتهای دولتی ایران با بکارگیری تئوری نهادی (مورد مطالعه: شرکت های تولید لاستیک) [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 3-23]
د
-
دانش
واکاوی و تحلیل نقش مدیریت دانش در برنامهریزی استراتژیک سازمانی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 117-133]
-
دلبستگی شغلی کارکنان
بررسی تأثیر منابع شغلی و دلبستگی شغلی کارکنان شرکت های لاستیک سازی بر تعهد سازمانی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 44-64]
-
دیمتل
طراحی یک مدل تابآور زنجیره تامین بشردوستانه بر اساس مدل پارادایمی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 104-116]
ز
-
زنجیره تامین بشردوستانه
طراحی یک مدل تابآور زنجیره تامین بشردوستانه بر اساس مدل پارادایمی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 104-116]
ش
-
شرکت های دولتی
الگوی ارتقای خصوصی سازی در شرکتهای دولتی ایران با بکارگیری تئوری نهادی (مورد مطالعه: شرکت های تولید لاستیک) [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 3-23]
-
شرکت های لاستیک سازی
بررسی تأثیر منابع شغلی و دلبستگی شغلی کارکنان شرکت های لاستیک سازی بر تعهد سازمانی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 44-64]
ق
-
قابلیت های شرکتی
بازاریابی رسانه های اجتماعی و ارزش ویژه برند محصولات لاستیک ایرانی: تبیین نقش قابلیت های شرکتی و هم آفرینی ارزش مشتری [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 25-44]
م
-
محصول لاستیک ایرانی
بازاریابی رسانه های اجتماعی و ارزش ویژه برند محصولات لاستیک ایرانی: تبیین نقش قابلیت های شرکتی و هم آفرینی ارزش مشتری [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 25-44]
-
مدیریت استراتژیک
واکاوی و تحلیل نقش مدیریت دانش در برنامهریزی استراتژیک سازمانی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 117-133]
-
مدیریت دانش
واکاوی و تحلیل نقش مدیریت دانش در برنامهریزی استراتژیک سازمانی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 117-133]
-
منابع شغلی
بررسی تأثیر منابع شغلی و دلبستگی شغلی کارکنان شرکت های لاستیک سازی بر تعهد سازمانی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 44-64]
ن
-
نشاط سازمانی
بررسی تأثیر منابع شغلی و دلبستگی شغلی کارکنان شرکت های لاستیک سازی بر تعهد سازمانی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 44-64]
-
نظریه داده بنیاد
طراحی یک مدل تابآور زنجیره تامین بشردوستانه بر اساس مدل پارادایمی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 104-116]
-
نمودار زیرسیستمها
تعیین و اولویت بندی عوامل موثر در عملکرد استراتژیک تولید در زنجیره تامین با رویکرد سیستمی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 86-103]
ه
-
هم آفرینی ارزش
بازاریابی رسانه های اجتماعی و ارزش ویژه برند محصولات لاستیک ایرانی: تبیین نقش قابلیت های شرکتی و هم آفرینی ارزش مشتری [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 25-44]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد