نمایه کلیدواژه ها

ا

  • ارزش ویژه برند بازاریابی رسانه های اجتماعی و ارزش ویژه برند محصولات لاستیک ایرانی: تبیین نقش قابلیت های شرکتی و هم آفرینی ارزش مشتری [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 25-44]
  • استراتژی های تولید و بازار تعیین و اولویت بندی عوامل موثر در عملکرد استراتژیک تولید در زنجیره تامین با رویکرد سیستمی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 86-103]
  • اصل 44 قانون اساسی الگوی ارتقای خصوصی سازی در شرکت‌های دولتی ایران با بکارگیری تئوری نهادی (مورد مطالعه: شرکت های تولید لاستیک) [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 3-23]

ب

  • بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بازاریابی رسانه های اجتماعی و ارزش ویژه برند محصولات لاستیک ایرانی: تبیین نقش قابلیت های شرکتی و هم آفرینی ارزش مشتری [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 25-44]
  • برنامه‌ریزی واکاوی و تحلیل نقش مدیریت دانش در برنامه‌ریزی استراتژیک سازمانی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 117-133]
  • برنامه‌ریزی استراتژیک واکاوی و تحلیل نقش مدیریت دانش در برنامه‌ریزی استراتژیک سازمانی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 117-133]
  • بیماری‌های واگیردار طراحی یک مدل تاب‌آور زنجیره تامین بشردوستانه بر اساس مدل پارادایمی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 104-116]

پ

  • پویایی شناسی سیستم‌ها تعیین و اولویت بندی عوامل موثر در عملکرد استراتژیک تولید در زنجیره تامین با رویکرد سیستمی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 86-103]

ت

  • تئوری نهادی الگوی ارتقای خصوصی سازی در شرکت‌های دولتی ایران با بکارگیری تئوری نهادی (مورد مطالعه: شرکت های تولید لاستیک) [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 3-23]
  • تاب آور طراحی یک مدل تاب‌آور زنجیره تامین بشردوستانه بر اساس مدل پارادایمی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 104-116]
  • تعهد سازمانی بررسی تأثیر منابع شغلی و دلبستگی شغلی کارکنان شرکت های لاستیک سازی بر تعهد سازمانی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 44-64]

ح

  • حلقه های علی و معلولی تعیین و اولویت بندی عوامل موثر در عملکرد استراتژیک تولید در زنجیره تامین با رویکرد سیستمی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 86-103]

خ

  • خصوصی سازی الگوی ارتقای خصوصی سازی در شرکت‌های دولتی ایران با بکارگیری تئوری نهادی (مورد مطالعه: شرکت های تولید لاستیک) [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 3-23]

د

  • دانش واکاوی و تحلیل نقش مدیریت دانش در برنامه‌ریزی استراتژیک سازمانی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 117-133]
  • دلبستگی شغلی کارکنان بررسی تأثیر منابع شغلی و دلبستگی شغلی کارکنان شرکت های لاستیک سازی بر تعهد سازمانی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 44-64]
  • دیمتل طراحی یک مدل تاب‌آور زنجیره تامین بشردوستانه بر اساس مدل پارادایمی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 104-116]

ز

  • زنجیره تامین بشردوستانه طراحی یک مدل تاب‌آور زنجیره تامین بشردوستانه بر اساس مدل پارادایمی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 104-116]

ش

  • شرکت های دولتی الگوی ارتقای خصوصی سازی در شرکت‌های دولتی ایران با بکارگیری تئوری نهادی (مورد مطالعه: شرکت های تولید لاستیک) [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 3-23]
  • شرکت های لاستیک سازی بررسی تأثیر منابع شغلی و دلبستگی شغلی کارکنان شرکت های لاستیک سازی بر تعهد سازمانی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 44-64]

ق

  • قابلیت های شرکتی بازاریابی رسانه های اجتماعی و ارزش ویژه برند محصولات لاستیک ایرانی: تبیین نقش قابلیت های شرکتی و هم آفرینی ارزش مشتری [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 25-44]

م

  • محصول لاستیک ایرانی بازاریابی رسانه های اجتماعی و ارزش ویژه برند محصولات لاستیک ایرانی: تبیین نقش قابلیت های شرکتی و هم آفرینی ارزش مشتری [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 25-44]
  • مدیریت استراتژیک واکاوی و تحلیل نقش مدیریت دانش در برنامه‌ریزی استراتژیک سازمانی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 117-133]
  • مدیریت دانش واکاوی و تحلیل نقش مدیریت دانش در برنامه‌ریزی استراتژیک سازمانی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 117-133]
  • منابع شغلی بررسی تأثیر منابع شغلی و دلبستگی شغلی کارکنان شرکت های لاستیک سازی بر تعهد سازمانی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 44-64]

ن

  • نشاط سازمانی بررسی تأثیر منابع شغلی و دلبستگی شغلی کارکنان شرکت های لاستیک سازی بر تعهد سازمانی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 44-64]
  • نظریه داده بنیاد طراحی یک مدل تاب‌آور زنجیره تامین بشردوستانه بر اساس مدل پارادایمی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 104-116]
  • نمودار زیرسیستم‌ها تعیین و اولویت بندی عوامل موثر در عملکرد استراتژیک تولید در زنجیره تامین با رویکرد سیستمی [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 86-103]

ه

  • هم آفرینی ارزش بازاریابی رسانه های اجتماعی و ارزش ویژه برند محصولات لاستیک ایرانی: تبیین نقش قابلیت های شرکتی و هم آفرینی ارزش مشتری [دوره 28، شماره 111، 1402،1403، صفحه 25-44]